تبلیغات

راه‌اندازی کمپین «من و پدر» در سریال «پدر»

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، کمپین «من و پدر» برای ارتباط بیشتر با مخاطبان سریال «پدر» راه‌اندازی شد.

در این کمپین مخاطبان می‌توانند خاطرات شنیدنی را که از پدرهایشان دارند، لحظات خوبی را که در کنارشان تجربه کردند یا حس و حالی که با تماشای سریال «پدر» داشته‌اند را در قالب ویدیوهای کوتاه با عوامل سریال در میان بگذارند.

علاقمندان می‌توانند ویدیوهای یک دقیقه‌ای خود با مضامین مطرح شده را با هشتگ #پدر در فضای مجازی منتشر کنند تا در کمپین سریال شرکت کنند.

در پایان پخش سریال، از میان ویدیوهای ارسالی سه نفر به قید قرعه انتخاب خواهند شد و در جشن پایانی «پدر»، مهمان عوامل پدر می‌شوند.

سریال «پدر» شنبه تا چهارشنبه‌ها ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت 1:30 بامداد، 12 ظهر و 16:15 بعدازظهر بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/4072/4073/

اندازی کمپین سریال

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

تبلیغات